piątek, 27 grudnia 2013

Naszyjnik ze starego podkoszulka

Witam Was po świętach;))
Powiem Wam,ze odpoczęłam jak nigdy,zero kompa,zero facebooka,zero bloga.Tego mi było trzeba;)
Cieszę się,że skończył się okres świątecznych ozdób,zbrzydły mnie na maksa i z wielką przyjemnością dodaję zupełnie nieświąteczny kurs,a właściwie pomysł.
Sylwester już za kilka dni,może czas pomyśleć o jakiejś niebanalnej biżuterii.
Zobaczcie na ten pomysł.
Wycięty dekolt ze starego podkoszulka i ozdobiony według uznania.
Mogą być koraliki,kamienie,może to  być haft.


Jak widzicie wystarczy powycinać frędzle


Tutaj autorka wykorzystała koraliki i stworzyła naszyjnik w stylu etno ,ale myślę,że można też pokombinować z czymś innym,aby stworzyć ciekawą ozdobę na sylwestrową zabawę.


Krótko,ale chyba ciekawie;)
Pozdrawiam Was cieplutko;)




7 komentarzy:

  1. szkoda, że ja nie noszę biżuterii, ale pomysł bardzo ciekawy!!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalne. Potne jakas koszulke i bez ozdabiania wcisne na sie :) Albowiem nie beda bolaly nogi tych, ktorzy sylwestra spedza w lozku. Amen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja po swietach dalej chora a naszyjnik bardzo pomyslowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł, chociaż ja wolę delikatną biżuterię to i tak mi się podoba, wszystkiego najlepszego w 2014 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł;)
    www.mkujawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super pomysł coś takiego zrobię synowej ona lubi takie rzeczy buziaki i poświąteczne pozdrowienia Ilonko ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł :) pozdrawiam i zapraszam do mnie => http://asiowe-cuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń