niedziela, 8 grudnia 2013

Jak zrobić choinkę z krepiny

Powiem Wam jedno,odechciewa mi się wszystkiego.
Chwilowo nie cieszy mnie ten blog,wstawianie kursów,nic.
Chciałabym sobie dać spokój na jakiś czas i odpocząć.
Kurcze zareagowałam szybko,wszystko pousuwałam ,przeprosiłam,ale widocznie kara musi być.
Komentarz na moim blogu,na facebooku,ciekawe czy gdzieś jeszcze nie wiszę jako złodziejka.

Dobra koniec marudzenia,obiecałam wstawiać Wasze kursy i to się nie zmieni.
I znów kolejna piękna praca Danusi.
Choinka wykonana z krepiny


                                                                      Kursik znajdziecie tutaj
                                                 KLIK

1 komentarz:

  1. slicznie wyszło...wygląda jak baletnica
    pozdrawiam cieplutko
    http://bozenajankowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń