sobota, 15 czerwca 2013

Jak zrobić igielnik w kształcie manekina-schemat

Witam wszystkich ciepło;)
Ja w ostatnim poście, na moim drugim blogu ,chwaliłam się ,że pierwszy raz w życiu  coś uszyłam;)Była to podszewka do torby. Zrobiłam  to igiełką tak maleńką,że ledwo nawlekłam na nią nitkę.Wyboru nie miałam,bo mam dwie igły:jedną ,tępą do wełny, a drugą tę malusieńką.Tak więc mnie taki igielnik nie jest potrzebny,ale może ktoś skorzysta;)












 A teraz drugi


Kursik z samymi zdjęciami,bo ja niestety ekspertem od szycia nie jestem;))
Pozdrawiam i dzięki,ze jesteście;))





7 komentarzy:

  1. świetny pomysł...bardzo ładny igielnik
    Co mi w duszy gra

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo ten igielnik !!!!!
    Ogromnie mi się spodobał !!!
    Może kiedyś uda mi się uszyć coś takiego.
    Albo chociaż podobnego ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo ladny i nie trudny igielnik :):) Ciekawy pomysl na niego ,bede musiala kolezance zrobic :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę fajny pomysł, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny,na pewno skorzystam z tego pomysłu!

    OdpowiedzUsuń